Zondag 11 oktober

11 oktober 2020 - Rougnat, Frankrijk

Vandaag wilde ik stenen in de rivier gaan zoeken (om te beschilderen) maar regende keihard en was te gevaarlijk en te glad om af te dalen en in het water te gaan staan. En......te koud 😉 (het was vandaag maar 6 graden).

Toen zijn we maar crepes gaan eten in het Hans en Grietje creperietje hier in Evaux. Daarna nog even rond gereden in de Ford Ka en Henry zag weer een Nederlands kenteken bij een huis en gingen we "even" bij hen naar binnen om koffie te drinken en hun verhaal te horen. Mensen zijn al 15 jaar met het huis bezig maar komen er maar 4 weken per jaar! Gezellig maar ook weer ijskoud binnen dus met jas aan gezeten en verkleumde voeten in mijn kaplaarzen. Weet niet hoe ik ooit weer warm word maar o wat ben ik straks blij met mijn centrale verwarming thuis!

Vanavond heeft Ponce voor ons gekookt, heel lekker, gehakt uit de oven met puree van groenten en linzen.

1. Marina:
    Wat erg die kou!
  2. Nicky:
    11 oktober 2020
    Jammer van de kou, maar hoop dat morgen het zonnetje er weer uit komt; in Engeland ook flink koud na een uur of zes, s'avonds dus hebben we lekker de verwarming EN ons vuurtje aan! Heerlijk, maar hoop dat je toch van het landschap en lekker eten kunt genieten! Heel veel liefs uit Wimbledon, Nicky xxx
  3. Anja Schipper:
    11 oktober 2020
    Herfst 2020: regen , wind, corona en vooral ijskoude voeten.
    Hopelijk ben je toch nog een beetje op temperatuur gekomen.
    Morgen nieuwe poging om mooie stenen te zoeken.
    Heel veel lagen over elkaar aan trekken!
    Veel plezier.
  4. Paula:
    12 oktober 2020
    Je bent wel een kei hoor! ; )