Dinsdag 20 oktober

20 oktober 2020 - Chambon-sur-Voueize, Frankrijk

Even ondergedoken geweest met mijn liefste ❤ die hier ook weer was en een paar heerlijke dagen gehad. En.....als de liefde in de lucht zit hebben de engeltjes geen tijd om te schrijven❣

Laatste dagen in een gite gezeten met.....centrale verwarming, wist niet dat ik daar zo blij mee kon zijn! Ik was inmiddels soort van versteend geraakt.Wat is warmte toch belangrijk!

Het regent hier bijna aldoor maar dat past ook wel weer bij de natuur, het blijft hier prachtig!

Nu ben ik inmiddels onderweg naar Nederland en heb het eerste stuk erop zitten. Ik heb een B&B in een klein dorpje vlakbij Metz. Hele aardige man, hij houdt van koken en heeft heel lekker voor mij gekookt.

En de volgende ochtend een lekker ontbijtje! Terug vlot gereden, stil op de weg op zondag, om 3 uur thuis. Ford Ka heeft me weer veilig thuisgebracht,  alleen de Franse klei er nog afspoelen 😀.

Nou blijf ik voorlopig even thuis hoor, in mijn lekkere warme holletje met al mijn dierbaren om me heen. En app ik gewoon weer met jullie! Leuk dat jullie weer meegelezen hebben❣ liefs Frouke

1. Nicky:
    21 oktober 2020
    Welkom thuis, wat jammer dat je koud en damp weer mee maakte, maar toch een ervaring, en zoals je zegt waardeer je je eigen lekkere 'Thuis' al de meer!? Geniet er maar van, maar 'Well done'; zo'n reis aan te pakken en heerlijk er even uit te zijn en van de natuur te genieten! Welcome home en very much love, THANK you for all the lovely photos, Nicky xxx
  2. Anja Schipper:
    21 oktober 2020
    Weer terug op het warme nest. Ook wel fijn he?
    Gelukkig niet in quarantaine achtergebleven in Frankrijk!
    Nu de donkere maanden in Nederland trotseren .............................. maar ook daar zijn hele mooie natuurgebieden. Het was weer leuk om je belevenissen te volgen! Tot hoors!