Woensdag 23 augustus

25 augustus 2023 - Grenoble, Frankrijk

Om 8 uur zijn we bij de garage. Gelukkig nog niet al te warm om een half uur in motorkleding te zitten! De jongen van de garage is heel behulpzaam en in wat frans en engels komt er duidelijkheid in het probleem van de koppeling. Maar.......er moet een onderdeel besteld worden en we moeten wachten tot de anwb ook de garage gebeld heeft ter verificatie. En de garagehouder heeft het ook heel druk. De bus mag dan wel op het terrein gezet worden met hek eromheen dus veilig! Om half 2 horen we eindelijk dat de anwb gebeld heeft en al die tijd proberen we in een klein strookje schaduw van de bus te zitten naast het hek van de garage, drinken heel veel water en proberen ons te koelen met natte doeken. Maar de koperen ploert is onverbiddelijk want als hij bijna recht boven ons staat is er geen schaduw meer rond de auto! De garagehouder zet de auto op het terrein en we kunnen weg. Het onder deel komt of morgen of vrijdag en moet er dan nog ingezet worden. Garage gaat ons bellen.

Dan weer op de motor naar het hotel op het heetst van de dag. Gewone spijkerbroek aan want motorjeans kan echt niet. Is té warm. Gelukkig airco, koelkastje, koud water en frisse douche op de kamer. Wat een verademing!

1. Paula:
    25 augustus 2023
    Wat een avontuur weer!
  2. Adrienne:
    26 augustus 2023
    Wow dat lijkt me niet uit te houden in dat pak met 40C!!!