Woensdag 22 juli

22 juli 2020 - Évaux-les-Bains, Frankrijk

Life is slow, down here en mijn blog dus ook! Ik moet onthaasten en deprogrammeren maar hoe doe je dat als je een bezig bijtje bent? Niet op de tijd en je telefoon letten, eten waar en wanneer je honger hebt en doen wat je wil is moeilijker dan ik dacht! Alles kan morgen of volgende week of helemaal niet!

Ford had eergisteren even een (computer)dipje, denk dat ie toch een beetje jaloers was maar gisteren deed hij het weer heel goed en heeft hij weer een flink stuk gereden door de bergen hier. Nadat ik hem natuurlijk zijn dagelijkse "slokje" had gegeven.

Vanmiddag weer overal geweest in deze prachtige omgeving en na weer een heerlijke maaltijd (thuis maar vasten!) bij de voormalig manager van Johnny Halliday 😁 nu pas thuis en kijken naar de mooie sterrenhemel die je hier zo goed ziet omdat het aardedonker is. Met recht La douce France!

1. Adrienne:
    22 juli 2020
    T klinkt allemaal geweldig!
  2. Anja Schipper:
    23 juli 2020
    Het lijkt op genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. Nicky:
    24 juli 2020
    Wat een gebied!! Beeldig! Fantastisch fotos! Hartelijk dank!! Geniet maar en Bon Voyage! En Bon appetit! Heel veel liefs van de Gilmours in Wimbledon xxx