Vrijdag 24 juli

24 juli 2020 - Pionsat, Frankrijk

Ford zei datie wel s een dagje wilde rusten na al dat rijden en dat vond ik ook fijn want rijden hier is heel anders dan in Nederland en voor mij intensief. Nu isie aan het chillen in de schaduw (en dan drinktie gelukkig ook niet zoveel!) en werk ik aan me bruine kleurtje in de zon die hier nog altijd uitbundig schijnt.

Gisteravond gegeten bij een bed & breakfast hier in de buurt in het hoogste huis op een berg. Natuurlijk weer een prachtig plekje buiten met uitzicht op het dal. Daar schoven we aan bij een heel grote tafel met Belgen, die voor mij bijna onverstaanbaar praatten. Dus na 3 uur intensief luisteren naar "wablief?" "kleedje" en "goesting"  wou ik wel eens naar "huis", maar mijn neef nog niet! Toch maar alleen gegaan met Mr. Ka, 20 minuten door het stikkedonker met bijna aldoor groot licht op omdat ik de weg niet ken. Ook weer gelukt🤩! Dankjewel Ford!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Adrienne:
    25 juli 2020
    Pffff gelukkig zeg! 3 uur...😅
  2. Anja Schipper:
    25 juli 2020
    Gezellig zo even tussen de Belgen 😃. Gelukkig heeft Mr. Ka je weer veilig boven gebracht! Geniet maar van het zonnetje! Hier 🌧🌧🌧🌧🌨
  3. Toon:
    26 juli 2020
    Wat toevallig, zit hier in Frankrijk ook met enkel Belgen. Elke straat daar een eigen dialect 🤪. Veel plezier !