Maandag 26 juli 2021

26 juli 2021 - Rougnat, Frankrijk

Vandaag weer bewolkte dag. Alleen om 6 uur 's avonds kwam de zon net als in Nederland 😝 Maar toch de hele dag op stap geweest met mijn neef die allerlei boodschappen moest doen met natuurlijk een terrasje hier een daar dus toch veel dorpjes gezien.

Ook de kleine markt van Evaux bezocht waar je ook aangesproken wordt als je je mondkapje niet op hebt! Vanaf zondag moet je hier ook QR-code of verklaring hebben om in de horeca binnen te komen.

Wat zo leuk is hier is dat je gewoon om een glas limonade kan vragen, dus siroop van allerlei vruchten aangemaakt met water, bv. cerise of fraise à l'eau. Eigenlijk kinderlimonade maar dat is hier heel gewoon als volwassenen dat drinken, heerlijk!

Ook bij de Bains Thermales in Evaux gevraagd of ik kan zwemmen, maar dat kan nu weer niet omdat ze aan het verbouwen zijn (vorig jaar niet vanwege corona). Wel een afspraak voor morgen gemaakt voor een hydromassage bad in thermaal water. Ben benieuwd!

Het goede leven❣❣

1. Adrienne:
    26 juli 2021
    Wat leuk die limonade!
  2. Anja Schipper:
    26 juli 2021
    Jammer dat het weer het een beetje laat afweten maar zo te lezen heb je weer heel veel gezien met en zonder mondkapje op. Gelukkig heb je wel je QR code om je kinderdrankjes te kunnen blijven nuttigen. Morgen een ontspannen dagje ???? Nou ja ............ ontspannen...... na afloop ben je doodop. Dat thermale water maakt je heel loom. Kun je lekker slapen alvorens actief de bergen te beklimmen. Fijne dag morgen!
  3. Nicky:
    27 juli 2021
    Hartelijk dank! Ik leef helemaal mee! Ook heel veel dank voor de leuke fotos! Geniet maar van je hydromassage! En lekker frans eten! Bon appetit! En heel veel liefs uit Londen!! xxxxx
  4. Paula:
    29 juli 2021