Donderdag 9 oktober

8 oktober 2020 - Rougnat, Frankrijk

Gisteren en vandaag veel opgeruimd in huis voor mijn lieve neef die daar in zijn 1tje niet toe komt. Alle papieren netjes in ordners en een hele kast uitgemest. Veel weggooien, schoonmaken en opnieuw indelen. Hou ik van!

Vanmiddag wilde ik wandelen en zei mijn neef: loop hier maar "even" naar beneden naar de rivier. Moest eerst afdalen over een pad vol met stenen (onder de bladeren!), dus voorzichtig om niet te zwikken. En mijn knieën zijn ook niet meer zo jong dus halverwege dacht ik terug te gaan omdat ik wist dat ik weer omhoog moest klimmen. Maar toen hoorde ik de rivier met waterval en toch maar doorgelopen. Dus weer anderhalve km terug stijgen, pffffff wat een klim,  moest steeds blijven staan om op adem te komen. Zal morgen wel mijn benen voelen. Maar....... wat een prachtige natuur weer en doodstil. Zonnetje ging ook nog even schijnen.  Vandaag heb ik het niet koud gehad!

In de namiddag nog even met Henry op pad naar een dorpje hier in de buurt. Koffie gedronken in een heel klein cafeetje voor €1,30 per stuk en de eerste (ja echt!) eclair verorberd sinds ik hier ben!

1. Nicky:
    8 oktober 2020
    Hartelijk dank! Waar woont je neef!? Wat lief van jou! Veel succes daarmee! Ik ben net klaar met mijn 2 Oom's huizen op te ruimen en ben nu bezig met het huis van mijn schoon-zusje; heel therapeutic he? Veel succes en veel geduld, met heel veel liefs, je Nicky xxx
  2. Adrienne:
    9 oktober 2020
    Wat goed dat opruimen!!!! haal de bezem er maar goed door :)))) Papa was ook altijd zo geordend met zijn mappen, alles genummerd en op naam!
    xxx
  3. Anja Schipper:
    9 oktober 2020
    Hier hoef je niet over na te denken wie er aan het werk is geweest! Netjes hoor!
    Hoe staat het met het lichamelijk gestel? Vandaag met de toffels aan even uitrusten ................ oh nee , de hond heeft er een ingepikt.
    Fijne voortzetting van de vakantie.