Dinsdag 6 oktober

6 oktober 2020 - Almere, Nederland

Voorspoedige reis gehad, heel stil op de weg, alleen maandagochtend even druk in de spits. Wel voortdurend regen, dus wel goed opletten en met heel veel concentratie vrachtwagens inhalen 😉

Nu ben ik weer gesettled op mijn, inmiddels grotendeels afgetimmerde, zoldertje. Het weer is niet zo fijn, regen en veel wind. Koud buiten en binnen waar de houtkachel het nog niet doet,  maar 's avonds gaat er een oliekacheltje aan. En naar bed met een kruik. Heeft ook wel wat!

Vandaag hebben we de eerste koffieronde gedaan (mét een taartje) en boodschappen voor de hutspot van vanavond mét rookworst uit Holland.

De natuur is hier nog groen, behalve de varens, die hier heel veel langs de kant van de weg staan. Die kleuren wel half bruin.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marina:
    6 oktober 2020
    wat ziet dat er weer allemaal leuk en gezellig uit!
  2. Anja Schipper:
    6 oktober 2020
    Wat een grappige dingen kom je onderweg tegen. Zo'n leuke uitstalling van dat bakkertje.
    Wel jammer dat het zo koud is he? Lekker geitenwollen sokken aan in bed . Het eerste taartje zag er lekker uit ............................. hoeveel volgen er nog?
    Fijne dagen!
  3. Adrienne:
    Heeeerlijk in France!!
    Hoeveel eclairs ga je eten?
  4. Paula:
    7 oktober 2020
    Geniet van alle mooie dingen, maak nieuwe herinneringen, veel plezier Frouke
  5. Toon:
    Fijne vakantie 👍