Zomer 2021 Frankrijk

18 juli 2021 - Soudé, Frankrijk

Vanochtend weer vertrokken naar La Creuse en nu even rust in Soudé (tussen Reims en Troyes) na 1e etappe. Vandaag stil op de weg, wel weer even wennen aan zo lang achter elkaar rijden.

Heel mooi landelijk gelegen B & B met kast van huis/schuur/tuin maar verder hier niks te doen! Dus iets warms eten zit er niet in.

Maar.....gastvrouw gaat crepes bakken voor de kinderen en mag ik mee-eten! En Frans praten!

En morgenochtend vers eitje van de kippetjes die hier rondscharrelen.

Vakantie is begonnen❣

1. Marry Renting:
    18 juli 2021
    Goede reis. Geniet ervan. Fijn dat wij het weer een beetje mogen meebeleven.
  2. Liedy:
    Veel plezier. Als je alleen bent leer je de taal het best.haha. Spannend.
  3. Jovanka:
    18 juli 2021
    Ziet er heerlijk uit! Fijn dat je goed bent aangekomen
  4. Adrienne:
    Goeie reis en rij voorzichtig xx
  5. Toon:
    Fijne vakantie!
  6. Nicky:
    19 juli 2021
    Hartelijk dank! Het ziet er beeldig uit; ik hoop dat je het zelfde mooie weer hebt als wij in Engeland (30C in London) en geniet er heerlijk van, met heel veel liefs, je Nicky xxx
  7. Paula:
    Goed zo Frouke, als je terug bent kletsen we af en toe Frans!! Geniet van alle mooie dingen die je tegen komt