Zomer 2020

28 juni 2020 - Almere, Nederland

Even voorstellen: mijn nieuwe vriendje Mr. Ford Ka, een supervlot en fris gewassen exemplaar! Hij gaat mij vergezellen naar La Douce France en mij brengen waar ik wil. Als ik hem tenminste met respect en op de juiste manier behandel want hij en ik moeten nog even aan elkaar wennen. Maar daar heb ik het volste vertrouwen in!
Eerst gaan we met mijn zusje naar Arras, Noord Frankrijk om te kijken waar onze vader heeft gewoond in zijn jeugd.
Daarna rijden Ford en ik door naar de Vendée waar ik een huisje heb gehuurd in de buurt van het vakantieadres van mijn liefste schatjes.
Na een kleine 2 weken gaan we dan oostwaarts rijden om mijn neef te bezoeken die daar sinds een paar jaar op een berg woont. Herinneringen ophalen!
Tegen die tijd zullen Ford en ik wel een soort van relatie hebben opgebouwd en hoop ik dat de liefde wederzijds is 💜.
Nu ben ik hem nog een beetje aan het voorbereiden door hem wat kleine cadeautjes te geven die onderweg van pas komen, zodat hij ook in de stemming komt 😀.
En gisteren heb ik hem meegenomen naar café "le garage" waar hij zich volgegoten heeft met verschillende sapjes zodat hij onderweg niet uitdroogt.
Ik denk dat hij nu ook wel reisklaar is!
Tot vrijdag, groetjes van Mr. Ka!

1. Jovanka:
    28 juni 2020
    Fijn op vakantie!! Wel rustig en veilig rijden hoor en weer heel thuis komen
  2. Paula:
    28 juni 2020
    Nou snap ik het, haha! Heel veel plezier!!
  3. Adrienne:
    28 juni 2020
    Wat leuk!! Ik verheug me erop :)
  4. Marry Renting:
    28 juni 2020
    ik wens jou en je nieuwe vriend een hele goede reis, mooi weer, fijne ontmoetingen en mooie avonturen. Ik ga jullie zeker volgen.
  5. Merel:
    28 juni 2020
    Samen op vakantie.. dat is de beste relatie test! Geniet er van samen!!

Mr. Ford Ka, let jij wel een beetje op mijn vriendin? Zorg jij dat zij weer veilig thuis komt? Alvast bedankt! 😘

En Frouke... super stoer dat jij dit gaat doen! 💪🏼 Ik zie je snel! 😘
  6. Anja Schipper:
    30 juni 2020
    Wat een super leuke uitdaging! Lijkt een mooie reis te worden. Heel veel plezier. Laat je niet afleiden op de weg! 😘
  7. Leila:
    5 juli 2020