Maandag 6 juli

6 juli 2020 - Beauvoir-sur-Mer, Frankrijk

Vanmiddag heb ik Ford maar eens een kusje gegeven want hij heeft mij toch heel goed begeleid gedurende een kleine 1000 km! En hij moest veel geduld met me hebben want ik wilde veel stoppen onderweg, terwijl hij nog makkelijk door kon.

Nu zijn we in Beauvoir-sur-mer, voorlopig mijn eindbestemming. Heerlijk huisje van gastvrouw Annabelle die mij meteen sla en verse vijgen uit de tuin kwam brengen. Weer is intussen opgeklaard, in ieder geval zon, nog niet heel warm.

Vanavond de kinderen opgezocht die hier 20 minuten vandaan op een camping zitten. Gilles had heerlijke hamburgers op de barbecue gemaakt.

Nou lekker slapen want autorijden maakt mij nog steeds moe!😴😴😴

1. Adrienne:
    6 juli 2020
    Je bent er! 👏👏👏. Lekker genieten en ik geniet van je verhalen.
  2. Paula:
    7 juli 2020
    Wat schrijf je leuk! Ik wacht alweer op het volgende verhaal hoor!
  3. Anja Schipper:
    Echt zo grappig jouw verhaal. Geef Ford maar een dagje rust na zoveel kilometertjes.
    En zelf natuurlijk ook in het zonnetje de ontspanning opzoeken.
  4. Marian Verberne:
    7 juli 2020
    Heel goed: je bent er! Nu uitrusten en lekker genieten.... Hopelijk gaat het weer nog wat mee meewerken!
  5. Merel:
    9 juli 2020
    Fijn dat je aangekomen bent op de plek van bestemming! Geef Mr Ford maar een extra dikke kus 😘