Zondag 5 juli

5 juli 2020 - Arras, Frankrijk

Nou Mr.Ka en ik zijn op z'n minst vriendjes geworden. Nadat we mijn zusje op de trein naar Parijs hebben gezet, hebben we de hele dag van half 10 tot 5 met elkaar doorgebracht!

We hebben veel op de tolweg gereden, dat leek me handiger met naar de wc gaan. En om☕ te halen om wakker te blijven. Superrustig op de weg!

De hele dag regen: ruitenwissers aan, zon: ruitenwissers uit. En dat 20 x op een dag. Zelfs Mr. Ka werd er tureluurs van!

Maar.... beloond met een superlief en superschoon kamertje in Sées bij hele vriendelijke mensen die morgenochtend het ontbijt weer voor mij klaarzetten.

Naar boven met een hele smalle wenteltrap en badkamer/wc is beneden. Niet handig voor de nacht, maar toen ik dat zei mocht ik meteen de badkamer boven gebruiken.

Zometeen even wat eten in het dorp. Mag hier ook koken maar heb ik geen zin in,  ben doodmoe van het rijden dus vroeg naar bed. Ford is niet moe, hij is het gewend om kilometets te maken, hij staat er nog fris en fruitig bij.

Welterusten; morgen naar mijn eindbestemming, de Vendée waar de kleinkinderen al om oma vragen en waar vast het zonnetje schijnt!😴😇😎❤😘

1. Anja Schipper:
    5 juli 2020
    Zo leuk om te lezen! Je schrijft echt grappig. Goede reis morgen naar de Vendée!
  2. Adrienne:
    5 juli 2020
    😍😍
  3. Jovanka:
    6 juli 2020
    Vandaag fijn naar je liefjes toe🥰 stuur de zon jullie kant op