Donderdag 22 juli 2021

22 juli 2021 - Rougnat, Frankrijk

Vanmorgen koffie drinken (paar uur šŸ¤Ŗ) bij Arjan, een vriend van Henry, die ons uitgenodigd had. Hij heeft een B & B en een prachtig huis met grote (wandel)tuin. Hij heeft 2 gites die hij verhuurt via Bellevilla en dat lijkt heel wat maar kan er net (en soms bijna niet)Ā van rondkomen. In de maanden januari,Ā  februari en maart verdienen ze niks en hebben per maand 300 euro te besteden!

Later op de middag ging Henry naar een afspraak maar toen ik eenĀ half uur later naar de super in het dorp reed,Ā stond hij met panne langs de kant van de weg! Auto deed niks meer. Sleepdienst wilde niet komen omdat garage meer dan 25 km ver van woonplek weg is. Naar tent aan het meer waar een vriend hem zou helpen maar die was te drukĀ met hamburgers bakken. Dus hebben wij er ook maar šŸ” genomen,Ā  inmiddels best wel "honger"šŸ˜œ. 9 uur thuis, de 2 mannen nog onderweg om auto weg te slepen. Zo is er weer een dag voorbij en nog steeds prachtig weeršŸŒž. Morgen wordt het 32 gradenšŸ˜….

Nu zit ik nog even in complete stilte naar de zonsondergang te kijkenā£ā£

1. Anja Schipper:
    22 juli 2021
    De vakantie ziet er weer heerlijk ontspannen uit zo te lezen. Al is een hamburgertje op zijn tijd wel even gewenst.
    Toch maar geen B & B beginnen daar als het zo weinig oplevert.
    pas maar op dat je geen zonnesteek oploopt.
    Fijne dag morgen
  2. Nicky:
    22 juli 2021
    Klinkt allemaal heerlijk en mooi; behalve de kapotte auto!? Nu weer beter, hoop ik!
    Hier in Londen ook ontzaglijk warm; 32C vandaag; beeldig mooi, maar een beetje heet voor werk!
    Fijne door rijs met heel veel liefs, je Nicky xxx
  3. Adrienne:
    Wat lekker warm!!
  4. Toon:
    Leuk šŸ˜Ž
  5. Paula:
    23 juli 2021
    Brr veel te heet!! Zo maak je weer wat mee op een dag. Veel plezier xxx