Dinsdag 28 juli

28 juli 2020 - Almere Thuis, Nederland

Vandaag in 1x door naar huis gereden. Eerst wou ik nog een keer overnachten maar Ford zei dat ie nog veel langer kon rijden en toen dacht ik als hij het kan, kan ik het ook! Moest hem wel iets meer te drinken geven, voor deze keer dan! 11 uur onderweg geweest en niet eens zo moe! En ook weer heerlijk om thuis te zijn en in me eigen bedje te slapen.

En wat heb ik een heerlijke vakantie gehad! Wat ik allemaal gedaan heb?
Frankrijk teruggezien, avonturen en de liefde beleefd, lekker gegeten, wereld groter gemaakt, autorijden weer gewoon gemaakt, herinneringen opgehaald, angsten overwonnen, weerzien met mijn neef, uit mijn comfortzone gestapt, ongebaande paden betreden, mezelf tegengekomen en weer beter leren kennen en vooral héél veel plezier gehad!
En dat allemaal dankzij mijn (op één na❣😎) beste vriendje Mr.Ka die mij weer veilig thuisgebracht heeft.
Heb hem een hele dikke pakkerd gegeven, maar wel te kennen gegeven dat er niet meer in zit dan dit. Als het koud en nat is mag hij mij nog wel verwarmen maar mijn fiets staat ook weer te wachten. Dus het wordt een soort LAT relatie, maar dat vond ie prima! Alsie me maar af en toe ziet 🤩.

Dag lieve volgers, jullie betrokkenheid was hartverwarmend en zo leuk om elke keer jullie commentaar te lezen en te horen van het thuisfront. Maar ook fijn om jullie weer in levende lijve te zien. Tot gauw! Liefs Frouke ❤😘

1. Anja Schipper:
    28 juli 2020
    Een superheld die Mr. ka! En nu met alle herinneringen weer de draad van Almere oppakken! Slaap lekker!
  2. Jovanka:
    28 juli 2020
    Fijn meelezen! Tot snel weer in het echt
  3. Paula:
    29 juli 2020
    Het was leuk om te lezen. Ga het nog missen zie je snel xxx
  4. Adrienne:
    29 juli 2020
    ♥️♥️♥️
  5. Toon:
    1 augustus 2020
    Wat een mooie vakantie !!