Herfstvakantie 2020

1 oktober 2020 - Almere, Nederland

't Autootje is gecheckt om weer een eind te rijden want ik ga terug naar la Creuse in La Douce France om nog even geluksvitamientjes op te doen voordat de donkere tijd hier begint!

Waar ik naartoe ga is (nog) geen risicogebied en ik overnacht maar 1x om zo min mogelijk uit te stappen onderweg. Verder extra goed opletten, mondkapje op en afstand houden!

Deze keer geen jurkjes mee, maar warme kleren en regenkleding. Op de telefoon staat 14 dagen regen 🙄 maar met kaplaarzen en paraplu kan me niks gebeuren. Verheug me erop de natuur daar in de herfst 🍂 te zien, alhoewel mijn neef zegt dat alles daar nog groen is!

1. Paula:
    1 oktober 2020
    Geniet er met volle teugen van Frouke. Ik verheug me op je verhalen. Pas op jezelf!!xxx
  2. Jovanka:
    1 oktober 2020
    Ik wens je een hele fijne en ontspannen reis en tijd daar! Heel veel plezier. Kus van hier
  3. Liedy:
    Veel plezier Frouke. Au revoir. Liedy
  4. Nicky:
    2 oktober 2020
    Bon voyage cher Frouke; have a fantastic trip; take good care of yourself and have a wonderful time; I look forward to reading your news; adventures and enjoying the French nature! Fondest love, je oude vriendin, Nicky xxxx
  5. Anja Schipper:
    2 oktober 2020
    Heerlijk de Franse natuur in! Maak er Weer een mooie tijd van! Goede reis, voorzichtig op de weg! Heel veel plezier bij je neef waarmee je vast weer avontuurlijke dagen gaat beleven😀
  6. Marijke:
    6 oktober 2020