Woensdag 15 juli

15 juli 2020 - Beauvoir-sur-Mer, Frankrijk

Na een paar heerlijke dagen ❤ is mijn liefste vandaag weer huiswaarts gekeerd en ben ik weer alleen met Mr.Ka en ik zie dat ie dat stiekem wel fijn vindt!

Vanavond nog even met Marina en kinderen naar Ile Noirmoutier gereden over een weg die alleen bij laagwater op een bepaalde tijd te berijden is. Buiten deze uren om is het vloed en staat de hele weg onder water, een soort waddengebied.

Toen ik thuiskwam werd er op de deur geklopt en kwam Annabelle 2 oesters brengen, door haar heerlijk klaargemaakt met een stukje eendenborst erop. Dus voor het eerst van mijn leven oesters gegeten en was nog lekker ook!

Morgen zijn Marina en Gilles jarig en gaan we uit eten en overdag ga ik alles inpakken omdat ik vrijdag vroeg vertrek naar mijn neef in Evaux-les-Bains. Dan gaan Ford en ik weer samen op stap want het is wel 5 uur rijden! Het weer was vandaag weer wat fris en bewolkt maar volgens mijn neef wordt het de komende dagen mooi. Ik heb hier een heerlijke tijd gehad en hoop ooit nog eens terug te komen!

1. Adrienne:
    16 juli 2020
    Lekker de aardappels van Noir Moutier. Klinkt apart die oester met eend.
  2. Merel:
    16 juli 2020
    Fijn om te lezen Frouke dat je zo heerlijk aan het genieten bent! Felicitaties aan Marina & Gilles 🎉😘
  3. Paula:
    16 juli 2020
    Klinkt als genieten!!! Felicitaties voor de jarigen. Goeie reis, 5 uur is best lang!!
    Liefs
  4. Anja Schipper:
    16 juli 2020
    Van harte proficiat met Marina en Gilles! 🎈🎂hele goede reis naar je neef! Rij voorzichtig! 😘