Zaterdag 4 juli

4 juli 2020 - Arras, Frankrijk

Vandaag binnen geweest in het huis van m'n vader, wat voor mijn zusje herkenning was, ik was er nog nooit geweest. Altijd weer een gek idee dat huidige bewoners geen idee hebben wat er zich voor hen in het huis heeft afgespeeld. Wel heel vriendelijk ontvangen en rondgeleid door deze mensen!

Naar de markt geweest met uitgebreide stalletjes met Franse kaas en vleeswaren. Geen toeristen hier, alleen Fransen.

Maar vooral veel koffie gedronken, gegeten en bijgekletst ❤. En superlekkere taartjes gegeten.

Morgen alleen verder naar het zuiden met Mr.Ford natuurlijk die wel weer zin heeft om verder te gaan, want hier had hij niet veel te doen. Hoop dat ik de zon tegemoet rij !😘💜

1. Toon:
    4 juli 2020
    Leuk !
  2. Anja Schipper:
    Mooi dat het gelukt is om het huis te bekijken. (mooi huis trouwens) Weer een stukje van de puzzel van het verleden een plaatsje gegeven. Goede reis morgen met Mr.Ford . Op naar le soleil!
  3. Jovanka:
    4 juli 2020
    Wat een prachtig huis en wat een heerlijk eten!
  4. Merel:
    5 juli 2020
    Wat leuk dat je het huis kon bekijken! Veel plezier morgen met Mr Ford!