Dinsdag 3 augustus 2021

3 augustus 2021 - Anglure, Frankrijk

Vanmorgen weer heerlijk ontbijt met huisgemaakte jam en croissant en stokbrood. En......een grote franse kop koffie, begin al te wennen aan koffie bij het ontbijt. Kreeg ook een pakje koekjes van de stad Metz mee van madame Dominique.

Verder ook de hele dag koffie gedronken om het rijden te verlichten. File bij Brussel en Antwerpen dus pas om 6 uur thuis. Gaar van het rijden. Heeeel veel vrachtverkeer! Vanmorgen gestart met regen, maar verder hele dag droog.

En wat is het toch weer fijn om in mijn eigen holletje te zijn❣Daar stond ook een pan verse courgettesoep klaar van mijn lieve meisje en waren de kleinkinderen weer blij mij te (videobellen) zien. Vakantie is fijn als er thuis weer dierbaren op je wachten❤❤.

Dag lieve meelezers/-kijkers, heb weer genoten van jullie commentaar, tot een volgende keer.  Liefs Frouke😘😘😘

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anja Schipper:
    3 augustus 2021
    gelukkig weer veilig in de thuishaven aangekomen.
    wat vliegt zo'n vakantie voor bij he?
    Ik vond het weer super leuk je berichtjes te lezen.
    Ik ga het missen
    Nu weer wachten tot de herfstvakantie? Of is het dan al te koud????
    Geniet nu maar weer van je dierbaren.
  2. Marina:
    4 augustus 2021
    We zijn heel blij dat je er weer bent oma! We hebben je ontzettend gemist!
  3. Nicky:
    5 augustus 2021
    Hartelijk dank voor je enige 'Dagboek'!!! And welcome home; wat zal je gezinnetje het fijn vinden je weer thuis te hebben en wat zal jij blij zijn morgen niet te hoeven rijden? Fijn (rustig??) weekend! Wat een ervaring je franse trip!! Fantastisch en well done YOU! Slaap lekker!! Heel veel liefs, je Nicky xxxxx